Extremt Oseriös Bild!

Hejj,

Idag stack jag tidigare från skolan för att klippa mej på La frizz. Toppade lite o fixade till luggen, syns inte så mycket skillnad. ;)
När jag kom hem mötte jag Amanda så jag följde med henne till den andra Amanda och lämnade skolböcker för hon är sjuk stackarn. När jag hade pratat med dom en stund cyklade jag ner till pappas jobb och städade. Gjorde inte det förra veckan och jag vill verkligen ha pengarna! ;D

Nu är det bara några dagar kvar till Thailand också så ska börja packa idag eller imorgon. Ska bli så jävla skönt att slippa det kalla o blöta här hemma! :D



Extremt oseriös bild där det var meningen att man skulle se hur håret blev. Såg nu att det inte syns så mycket men ni kan ju skratta åt bilden ändåå. ;)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0