God Jul

God Jul!

Idag vaknade vid elva så då gick vi ner till restaurangen och åt frukost. Sen har vi legat på stranden hela dagen. Idag har varit mycket skönare än igår, då var det så himla varmt, idag kändes det lite svalare.

Innan vid nio kanske tog vi en tuktuk (stavas?) in till ''stan''. Vi va där igår också då shoppade jag lite mer, idag blev det bara en klänning. ;)
Vi åkte iallafall in dit och åt sen åkte vi tillbaka till ''våran'' strand och försökte skicka upp sånnadära thailändska lyktor, ni vet sånna som man eldar under så lyfter dom och flyger iväg med vinden. Men det blåste iallafall för mycket så det gick inte.

Vi gick bort och satte oss på typ en liten restaurang eller nåt och drack varsin dricka. Sen kom det en Thailändare som sålde sånnadära lyktor så jag köpte en och han hjälpte mej att skicka upp den men den störtade lite längre bort. Men ändå, lite mysigt. :)

På den dära restaurangen hade dom iallafall fiskspa eller va de hette.. Det var som ett akvarium typ, med massa små fiskar i. Där i skulle man sticka i fötterna så skulle dom suga bort all död hud. Det provade jag och mamma, fy fan vad äkligt! Men jag satt iallafall där en kvart, det var ganska kul faktiskt ändå! ;)

Men nu ska jag sova för imorgon ska vi upp tidigt och åka båt till en annan ö.

Puss.

t



Här är domdära fiskarna som skulle äta den döda huden på fötterna, äkligt!


Thailändska lyktan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0