HATA franska!

Hejj,

Jag får seriöst snart ett utbrott! Sitter med mina franskaböcker och försöker verkligen lyckas översätta från franska till svenska. Eftersom jag inte kan texten försökte jag med google transulate men den skiten funkar ju inte! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Förlåt men kände att jag behövde klaga lite. Annars idag har jag vart med Linnea. Vi gjorde inte så mycket för det är så jävla kallt! Vi fikade, gjorde lite engelska och satte oss vid tven under en filt. :)
När hon åkte på träning cyklade jag till farmor en stund, längesen jag va där. Längtade efter henne! :)

Men nu ska jag försöka med texten, går det inte så skiter jag i det!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0