Lite längre än innan ;)

Hejj,
Utanför fönstret är det snö och fruktansvärt kallt!
Inte direkt vad jag väntat mej. Vi är fast i Bryssel tills imorgon och mina varmaste kläder är ett par tights och en luvtröja så jag håller mej inomhus. ;)
Nu skulle vi egentligen vart i Thailand men igår när vi skulle lyfta från landvetter så var det snöstorm här i Bryssel så vi fick inte lyfta i tid. Då blev ju vårat plan försenat. Vårat nästa plan hade alltså lyft tio minuter innan vi landade här i Bryssel. Tio jälva minuter!
Sen när vi gått av planet irrade vi runt på flygplatsen i MINST en timme och försökte ta reda på vad vi skulle göra. Jag orkar inte förklara allt men imorgon ska vi flyga till Köpenhamn och sen vidare till Bangkok därifrån. Men eftersom det var flygplatsens fel att allt sket sej så fixade dom ett hotell till oss.
Så nu sitter vi på ett hotell i bryssel. Det är verkligen jättefint! Vi har världens största sängar och ett eget badkar i badrummet. :D
Nere i ett rum bredvid receptionen finns ett litet gym och en jacuzzi som vi får använda så jag och mamma ska nog gå och träna lite sen. Jag kanske ska bada också. (y)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

så jävla störande! jag tycker synd om er =/ <3 hoppas ni får det bra i thailand :)

2009-12-19 @ 17:52:39
Postat av: alexandra

fan va irreterande!;o

hoppas ni får det bäst där!:D

puss:*<3

2009-12-19 @ 21:37:17
Postat av: anna

inte bra det där, men ha det bääst i thailand ;D

älskar dej<3

2009-12-20 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0