Thailand och God Jul

Hejj,

Idag ska jag packa färdigt det sista, sen är det klart. Imorgon åker vi! Det ska bli så jävla skönt men ändå är jag lessen på nåt sätt. Det känns konstigt att inte träffa sina vänner på jullovet. Det är väl på julen man ska träffa folk man tycker om väl?

Men stackars lilla jag (ironisk) får väl klara mej fast jag kommer sakna alla nåt fruktansvärt! Jag har bestämt mej för att jag ska ha det BÄST där! Så om jag nu inte hinner göra nåt inlägg imorgon när vi åker så vill jag ändå säga God Jul till dom jag inte gjort det till! :D

Jag vet inte om jag kommer blogga nån gång i Thailand kanske, vi får väl se. ;)

Massor av Julpussar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ha det bra sötis!:D

2009-12-17 @ 19:21:04
URL: http://alexandraallansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0