Hjärtat har sina skäl som inte Föståndet kan fatta.

Hejj,

Igår va jag och red på stjärgården igen. Det måste verka som att rida är det ända jag gör. Denna veckan känns det faktiskt så för mej med. x)

Men jag red iallafall en C-ponny som hette Gina. Jag skojar inte, hon va nog den bästa ponnyn jag ridit. Utom Piff kanske då. ;)

Första gången jag kom till Stjärngården visade hon alla hästarna när dom stog i hagen. När hon pekade på Gina vill jag pröva henne medengång. Så fick jag det igår då, hon va bäst! Så nu kanske jag ska börja ride henne lite på helgerna och så. Det är inte säker än, dom skulle ringa mej i eftermiddag och säga hur det blir. :)

Ha det gött! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0