Ramla med cyklen

Hejj,
Bloggade inte igår för huvudet värkte och jag hade massa läxor.
Igår när jag och Amanda skulle cykla hem från stallet så pratade jag med pappa i mobil samtidigt som jag cyklade på en knölig stig, självklart så ramlade jag!
På nåt konstigt sätt så landade jag ovanpå cyklen och slog i båda knäna. Det gjorde så ont att jag la men på gräset, skrattade och grät samtidigt tills Amanda kommer springande, Efter en stund la hon sej jämte mej. Haha! Måste ha sett sjukt ut!
När vi reste oss igen märkte jag att styret hade vridits ett helt varv och fastnat, jag blev hysterisk och stog och hoppade och skrek. (såg sjukt ut igen säkert!)
Så det r bara att gå in i stallet och hämta en skruvmäjsel så vi kan skruva loss nån liten jävla grej som satt ivägen. När jag skulle låsa upp dörren till där skruvmäjslen fanns var jag så arg coh hade ont så mina händer skakade. Fick nästan inte in nycklen i hålet!
När vi äntligen hade fått runt styret och skulle cykla hem upptckte jag att kädjan hade hoppat. Jag börjar gråta igen, orkade verkligen inte mer!
Aa Amanda är proffs på sånt. (y) Så det fixade hon sen cyklade vi äntligen hem. :D
Har fortfarande ont; i benen, tummen och ryggen men jaja. Haha!

Ha det bra så hörs vi! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0