Asia Spa

Hejj,

Mamma o pappa skulle överraska mej o bror idag. Jag har verkligen försökt lista ut vart vi skulle men precis när vi åkte in i Varberg fattade jag. Vi va på Asia spa. :)

Vi skulle bada i alla bassängerna; varma källorna, massage bassängerna...
Och bada bastu; saltbastu, ångbastu, vanlig bastu, lite kallare bastu...
Så vi har gått mellan bassängerna i en svart jättemysig badrock hela eftermiddagen. Jag tyckte den va så mysig att jag snodde med mej den hem. ;) Nu kan jag gå runt i den här hemma på morgonen ju. :D

Så dagen har varit världens mysigaste! Att åka dit där allt är lugnt och skönt passade verkligen nu när allt är kallt och trist ute. :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0