Baka bullar

Hejj,
Idag har jag bara varit hemma, fast jag har iaf vart duktig och bakat bullar som jag och några i min klass ska sälja på torget på lördag. Vi samlar in pengar i klassen för att kunna åka nånstans ;D
När jag hade bakat skulle jag på utvecklingssamtal, kändes lite onödigt. Vi pratade bara om det som står på hemsidan där man ska kolla sina omdömen typ, kunde man lixom läst hemma få ju. jaja ;I
Nu längtar jag nåt fruktansvärt tills vi ska åka till Thailand! Tänk vad skönt att ligga på stranden i solen och svettas när alla andra här hemma sitter inomhus och kollar ut i regnet (y) Längar så jag tror jag dör!
Nu ska jag sätta på tvn och mysa :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0