Julkänslor :D

Hejj,

Idag ska jag bara ta d lugnt innan jag o mamma åker till mormor o morfar i eftermiddag. Så det kanske blir att jag börjar sy på rosettskärpet lite sen. ;D

Jag har inte så mycket mer att skriva om än att jag har julkänslor och sitter och lyssnar på All I want for christmas is you. Haha!
Jag vet inte riktigt vad det är med mej idag, jag är helt konstig och sprallig. Kanske får dra mej ut på att springa sen, nu när jag ändå inte ska göra nåt lixom. Annars blir det ju aldrig känns det som. ;)
Fast mitt mål nu är att springa två gånger i veckan så man blir lite tränad! :D

Ha det bra så kanske vi hörs innan jag åker ;)
Puss.

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Sv: Hej och tack så mycket! :)



Jag har inte börjat lyssna på sådan musik ännu..hehe

2009-10-26 @ 16:38:54
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Julen är så mysig!

2009-10-27 @ 21:42:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0