Sjukhusbesök i natten

Hejj,

Inläggen igår va väl inte sådär jätteroliga att läsa kanske men allt va verkligen åt helvete. Kvällen blev inte bättre precis;

först när jag red så fick jag värsta hjärtklappningen i några minuter men det gick över och jag tänkte inte så mke på det. När jag hade ridit var jag helt genomsvettig, jag brukar bli ganska svettig när jag rider men det hade gått igenom tröjan och skyddsvästen va helt blöt på insidan. Så mycket brukar jag verkligen inte svettas!
Men iallafall så fick jag likadant en gång till fast helt hysteriskt, hjärtat rusade verkligen! Min ridlärare kände på hjärtat och såg helt chockad ut, hon frågade hur jag mådde men jag mådde bra, förutom att jag blev lite orolig såklart. Men hjärtat lugnade sig efter några minuter och jag cyklade hem lite senare.
När jag kom hem berättade jag för pappa och bror, dom blev oroliga med såklart och pappa skulle ringa sjukhuset nästa dag. På kvällen fick jag högre puls meninte alls som innan. Pappa ringde till sjukvårdsupplysningen coh frågade vad dom tyckte vi skulle göra. Dom trodde inte det skulle vara nån fara men vi åkte in till halmstad sjukhus. Där tog dom blodtryck, puls, EKG och frågade en massa. Allting såg normalt ut, hon sa bara att jag kanske inte skulle rida på några dagar annars skulle vi bara kontakta vårdcentarlen om jag fick ont av det igen. Vi åkte hem coh var hemma runt halv två tiden inatt. Nu sitter jag här och mår helt bra! :)

så nu vet ni ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0