Lager157

sommar
Hejj,
Denna helgen har jag vart i östrafrölunda hos mormor o morfar. Det ligger ganska nära lager157 så dit åkte vi en dag. Jag köpte två par vantar från cheapmonday; gröna o turkosa, ett rött skärp o ett armband (:
Jag fattar inte att man packar med sej så mycket grejor bara för en helg,  väskan står här jmte mej alldeles överfull. Jag får la ta o packa upp den sen.
Inatt ska jag sova hos amanda, det ska bli mysigt! Fruktansvrt längesen jag gjorde det. Vi ska bada bubbelbad tror jag o sen blir det nog en skräckfilm ;D
Om ni undrar för bilden så hittade jag ingen annan o denna är myysigt ;D
Nu ska jag packa upp min väska, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: a n n a'

haha, väskan vah juh väldigt stor oxo linnea ;)

2009-09-20 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0